oh no.

Vad finns det att säga? Vad finns det kvar att säga.

Det läskiga är att jag inte änns orkar bry mig om vad folket säger längre. Dom får väl babbla på då. Och jag kanske bara låter dom göra det, och kanske bara kommer upp med nya saker hela tiden.
Det här är inte jag, hur i helvette blev det såhär?

Och saken är den att antagligen om det hade varit någon annan hade väl jag också snackat. Ja det skulle väl kunna vara mycket möjligt. Så nej jag tänker nog inte änns försöka försvara mig själv. Man måste lära sig av sina misstag här i livet och man måste lära sina egna läxor. Thats life. Och jag önskar att det var mycket smärtfriare än vad det verkar men nej, ingen sa heller att det skulle vara enkelt.

Jag skyller er inte, jag är hemsk jag vet, men kanske bara lämna en liten tanke åt att alla kommer göra misstag här i livet. Och när man gör ett misstag så uppskattas det iallafall någon står upp för en. Menar inte att jag förväntar mig att någon ska försvara mig, men kanske bara inte vara så jävla stor i käften. För en sak är ju säker här i livet, man kommer göra misstag, man kommer såra andra, och man kommer själv bli sårad.

Jag önskar att jag kunde ha det ogjort det önskar jag verkligen av hela mitt hjärta. Tro inte att jag är någon känslokall sten, jag lider faktist. Och nej jag njuter inte av att göra såhär okej!
Få inte allt om bakfoten nu, mitt självförtroende är nere på noll just nu. Jag fattar inte, jag känner inte igen mig själv, inte fan är det min stil. Jag önskar verkligen verkligen att jag kunde spola tillbaks tilden och alla bara skulle slippa det här, det gör jag. Inte nu bara för att rädda mitt eget skinn men jag har faktist också ett samvete.
Vi syns i helvettet typ.

Underbar start på mitt nya år. Kill me kill me kill me.
Låt mig dö, sjunka genom jorden, glömmas bort..
Ska ta livet av mig, driver ifs. Hej och hå / 1:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0