vad ska man säga.

Nu ska vi snacka om desperara personer. Jag menar, ingen tar er på allvar. Lägg ner, stanna upp, försök att tänka med det era mammor gav er. Jag menar, ge er! Ingen faller för desperata försök att ja, vad ni nu vill, få lite uppmärksamhet, lite uppskattning? Whatever, ni kommer inte långt på det där. 

Varör inte bara utrota dessa omogna, smygrunkande, finniga pojkar? Det skulle nog göra alla en tjänst. Okej det finns ju även desperata av det andra könet, då menar jag som som faller för dessa pojkar. Suck.
Vart är världen påväg?

LÄRDE ALDRIG ERA MAMMOR ER HUR EN VANLIG MÄNNISKA UPPFÖR SIG?
nämnde dom inte änns på förbifarten? Det är illa, det är illa. Jag blir illamående.

over and out / ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0