sentimentala idioter

Okej. Den här bloggen är en underbar blogg. Eller kommer bli så småning om, när den kommer igång. Det som gör den så bra är att den inte är som alla jävla modebloggar. För det första är vi tre st som skriver här. Vi har valt att vara anonyma för en hel del skäl. För det första så kan man inte skriva vad man tycker och tänker nu för tiden om man inte är anonym. Eller så kan man ta det som att vi inte står för vad vi slänger ut ur käften, ja det är väl så det är. Så den här bloggen kommer handla om allt vi har som ligger och trycker på hjärtat, åsikter, tankar, känslor, gnäll och en hel del skitsnack. Allt serverat på ett silverfat rakt i nyllet på er alla. Vag säger ni om det? Jag tycker det låter underbart.
Varma hälsningar/ ettan

Ja jag har väll inte så mycket att säga eftersom ettan har redan sagt allt jag ville säga men hoppas det inte blir nå gnäll över denna blogg eftersom detta är våran blogg och inte eran.
mvh / tvåan

Ja, nu är det min tur. Eftersom både ettan&tvåan har berättat det mesta. Så vill jag bara säga några saker, som sagt, det är våran blogg, våra tankar, våra åsikter. Vi skriver exakt vad vi vill. Like it or not. Ingen har bett er att läsa, även fast jag vet att ni är så nyfikna så ni ändå kommer läsa;) Och om jag vore du, blondinbella, så skulle jag börja oroa mig.
/ trean


we know u love us
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jarå:)

2008-12-23 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0