mysko

hållåhallå !

Jag är faktsikt på ganska bra humör idag.Fast jag har några tankar här som jag vill hellst bli av med.
Eller i alla fall inte tänka lika mycket på.
Tänk på anorektiker, jag fattar inte vad de tänker.
Varför måste man vara smalast och snyggast ?
Man plågar ju bara sig själv.
Eller visst de som verkligen inte vill vara de, ärde ju riktigt jävla synd om.
Men de som är "anorektiker" måste ju vara rikrigt störda.
Alla vilja vara de är ju hur mysko som hellst =S
Sluta äta ? och vad är de för något nu också?
Vill man typ bli som barnen i afrika eller ?
Nej de hoppas jag inte , för de kan ju inte leva så enkelt.
Har man mat, de är ju klart man äter och det är absolut inget att skämmas för.
Ni som gör de borde fatta att de är sjukt, man gör inte de bara så där.
skaffa hjälp eller något ?

/tvåan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0