kärlek och spel

Ärligt talat, det sägs ju att har man tur i kärlek har man otur spel och tvärt om
men jag kan säga att jag har otur i båda,
ett tag där trodde jag faktiskt att jag skulle ha tur i kärlek
men sedan bevisade sig att personen var en otroligt stor idiot,
fattar igentligen hur de kan vara så ?
och i spel har jag absolut otur i, vinner aldrig något :/
På tal om idioten, personen borde ju förstå att den kanske krossar en annans hjärta,
okej den har ju nu inte krossat mitt hjärta men visst var de nära.
Men om den krossar någon annans hjärta?
Man vet ju aldrig, den kanske går mitt upp i ett förhållande och sedan
bara lämnar sin partner utan anledning,
vilket jag inte säger att denna person kommer göra eller har gjort, men
det finns ju andra idioter som gör sånt.
De är tillsammans med någon utan att ens ha känslor för den.
Men flick-/pojkvännen , har så mycket känslor för den som man kan ha =/
Ärligt talat, jag förstår mig inte på dessa människor =S
Ni borde lära er att andra har också känslor,
man borde igentligen nångång göra exakt likadant till en såndan person och se om
den slutar, skulle ju vara helt skumt om den inte slutade då =/
kallkänsliga människor =/
FATTA ANDRA ÄR INTE DE !!
förlåt !
/ tvåan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0