förvirrad.

okej, nu är jag förvirrad.

Först och främst vill jag bara tala om att jag aldrig vet vad jag ska säga när någon förklarar att den tycker om mig. Nu låter jag som sveriges största bitch. Fast helt ärligt, det händer ju nångång, och jag är usel på att säga nått för att inte såra personen. Alltså så tar det alltid ett tag för mig att svara, sen svara jag nått så jag får skämmas nästa gång jag ser personen, och det känns hemskt. Okej, om man har besvarande känslor till personen, men just när man inte har det?

Sen när personen i fråga blir så där överdrivet knäpp, desperat. Ja, då känns allting bara blä. Varför sa jag inte bara: GO TO HELL?!


/trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0