(?)

Japp, vars ska jag börja?

Jag har beslutångest. Jag vet inte alls vad jag vill. Jag vill mer än gärna klappa till honom men ändå så skulle det kännas dumt? Jag vet inte alls. Han verkar desperat...........................

Har kommit fram till en sak, det finns inga killar i denna håla vi bor i. Eller jo visst finns det, men inga med det där perfekta utseendet. Eller jo, nu ljög jag. Det kanske finns det men, man måste ju använda hjärnan också, inte bara ta nån med utseende. Hjärnan måste ju faktiskt också fungera, någolunda.

Japp vart man än i världen vänder sig så finns det nån skum person. Halva stan består av skumma personen, även lustiga. Man kan då träffa på massa knäppt folk..

Fast ung är man ju fortfarande. Så egentligen ska man ju bara leva livet just nu!

/trean


Kommentarer
Postat av: Emelie

varför är ni anonyma ;)

2008-12-28 @ 00:39:29
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej men jag kan läsa eran blogg endå :D

2008-12-28 @ 00:44:04
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0