!!!!!!

jag måste bara säga en sak, vi är inte lika aktiva här i bloggen som det var tänkt.. hehe.. men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! nu lät det som om vi hade hundra läsare per dag.. fast det stämmer faktiskt inte riktigt, om jag ska vara ärlig. men det gör ingeting, mening är ju att vi ska skriva av oss.. vi kan ju drömma om att folk läser och gillar det dom läser. Jo, vi säger så!


Egentligen ska man nog inte bry sig så jätte mycket vad folk tycker och tänker.. För egentligen är nog 50% av det dom säger och tror sig veta bara skit. Ja, rent ut sagt skit! Visst alla snackar skit, det är så. och kommer nog förbli så också. Men man behöver inte börja sprida rykten om folk. Det är så onödigt. Att hitta på saker om oskyldiga människor, det är lågt. Att såra personen i fråga, det är så onödigt. Snackar man skit om en person om saker som är sant så tycker jag faktiskt inte det är lika farligt, snacka bara på, huvudsaken är ju att vi själva är stolta över oss själva. Har man ingeting bättre för sig så, let them talk. Fast ärligt så bryr jag mig också, jag försöker alltid låssas att jag inte bryr mig ett dugg. Men man bryr nog sig egentligen innerst inne, även fast man inte borde. Har man nått att vara stolt över, så ska man också vara det!

Jag gör iallafall så gott jag kan, och ska försöka vara stolt över mig själv. Visst gör man dumma saker, som man inte behöver vara lika stolt över. Men sånt som man liksom känner i hela sig hur duktig man har varit, det är en härlig känsla.
/Trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0